Весна в TA-DA!  Весна в TA-DA!
Вхід
Ваш кошик ще порожній :(
Перегляньте акції чи товари з надкушеними цінами.
Ви обов’язково знайдите собі щось до смаку!

Оплата і доставка

Мінімальне замовлення на сайті від 200 грн. В Полтаві діє безкоштовна кур'єрська доставка
Ваше замовлення буде оброблено протягом 1-2 діб, та відправлене після оплати.
Також хочемо повідомити , якщо Ви замовили доставку через "Нову Пошту" і посилка знаходилася на відділені 5 днів то вона повертається до відправника  згідно правил"Нової пошти".
Звертаємо Вашу увагу, при замовленні товару Укрпоштою, якщо замовлені товари перевищують довжину 70 см, то Укрпошта рахує такі відправлення за збільшеним тарифом. Якщо одна зі сторін відправлення перевищує 70 см - розрахунок здійснюється за формулою: 4 х вартість фактичної ваги. З тарифами можете ознайомитися на сайті перевізника.

Оплата

Безготівковий платіж

Безготівковий платіж являє собою перерахування коштів на банківський рахунок. Реквізити для оплати надсилаются на вказану електронну адресу після оформлення замовлення. Рахунок оплачується тільки після формування Вашого замовлення і його підтвердження. Залежно від того, який банк Ви оберете, комісія може становити до 2%.
Оплата замовлення здійснюється переказом коштів на рахунок ПриватБанку.
Отримувач: TA-DA!
ЄДРПОУ: 2719306234
Р/рах: 26003054606463
МФО: 331401
Ваше замовлення буде відправлене після отримання сплати.

Легко оплатити замовлення за допомогою терміналу ПриватБанку.

Оплата через Приват24 з комп’ютера.

Оплата через додаток Приват24 за допомогою смартфону.

Доставка

Самовивіз з супермаркетів
Ви завжди можете безкоштовно забрати своє замовлення в одному з наших магазинів самостійно. Просимо звернути увагу, доставка на супермаркети здійснюється від 200 грн. — Адреси супермаркетів.

Кур’єрська доставка

По Полтаві діє безкоштовна кур’єрська доставка замовлень від 200 гривень. Товари, важчі за 7 кілограм або більші за габаритні розміри 50х50х50 сантиметри, доставляються до під’їзду
Приємний сюрприз! При сплаті за доставку ми нараховуємо бонуси!

При замовленні ми нараховуємо бонуси розміром 4.5% від суми придбаного товару, крім товарів без бонусів, якщо ви самостійно оплачуєте вартість доставки у перевізника.

Принцип нарахування бонусів: менеджер під час відправки товару через перевізника, надсилає на поштову адресу клієнта номер декларації, відділення, назву перевізника, а також суму бонусів, яку йому нарахована. Бонуси нараховуються на Віртуальну бонусну карту протягом 24-х годин. Цими бонусами можна розрахуватися за товар при наступній покупці.

Приклад нарахування бонусів

Товар

Ціна

 

Сума

 

1

Лялька

100

 

100

 

 

 

 

бонуси

4,5

 

1

Спінінг

500

 

500

 

 

 

 

бонуси

22,5

 

2

Пральний порошок

400

 

400

 

 

 

 

без бонусів

 

 

1

Велосипед

1000

 

1000

 

 

 

 

бонуси

45

 

 

 

 

 

 

 

 

 

разом

 

2000

до сплати

 

 

 

 

 

 

 

 

бонусів

 

72

(на наступну покупку)

Наложений платіж

Також просимо звернути вашу увагу на те, що для підтвердження вашого замовлення необхідно внести аванс в розмірі 10% від суми замовлення, але не меншу, 100 гривень. Також хочемо повідомити , якщо Ви замовили доставку через "Нову Пошту" і посилка знаходилася на відділені  5 днів то вона повертається до відправника  згідно правил"Нової пошти".

Доставка до відділення служби доставки

Доставка товарів з магазинів Та-Да! здійснюється сторонніми службами доставки. Вартість та терміни доставки визначається згідно тарифів цих компаній.  Орієнтовну вартість доставки Вашого замовлення можна дізнатися на сайтах служб доставки. Щоб довідатися про вагу і об’єм Вашого товару, які необхідні для проведення даних розрахунків, Ви можете зателефонувати нашому менеджеру. Остаточна сума оплати за доставку буде визначена у відділенні співробітниками обраної Вами служби доставки.
У разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення - необхідно обов'язково повідомити нам про те, що трапилося за тел: 0 800 759-119; (044) 221-15-16;  (099) 413-72-59; (067) 539-34-77; (063) 963-61-31. При необхідності скласти акт (претензію).
Якщо скляні вироби не оглядаються при отриманні у відділенні перевізника і немає акту перевізника про те, що товар був пошкоджений під час транспортування, ми не розглядаємо претензії, що до пошкодженого товару.
Ви увімкнули фільтр